Beste,
Ik selecteer producten die u als ‘voorradig’ aangeeft, ik neem een duurdere verzendwijze om zeker de producten op tijd te ontvangen, ik bel naar jullie diensten om half 10 ‘s avonds en sta ondertussen 13 minuten!!! in wacht… Snappen wie het snappen kan, alsof het ganse land problemen heeft met zijn leveringen. Alsof iedereen zo zot is als ik om om half 10 te zitten bellen voor een fiets tenuetje. Het is dan ook nog eens een Franstalige lijn ook, waarop ik ben beland.
Direct na het plaatsen van mijn bestelling zie ik op de statuspagina dat uiteindelijk niets in voorraad is en dat het nog allemaal naar jullie logistiek centrum moet verstuurd worden. Waarom geef je dan aan ‘op voorraad’. Op de dag dat ik het pakket verwacht (4 dagen later), krijg ik een bericht dat alles aanwezig is in het logistiek centrum en klaargemaakt kan worden voor verzending. Er wordt ook aangegeven dat dit 1 tot 2 dagen kan duren.
Wat voor een oneerlijk politiek is dit? Dit is onaanvaardbaar. Een week levertermijn voor producten die zogezegd voorradig zijn en onmiddellijk kunnen verscheept worden.
Dit is de klanten zand in de ogen strooien!
Hartelijk dank om ASAP mijn order te verzenden, gezien ik alles besteld heb om mee op vakantie te nemen en ik donderdag ga vertrekken.
Vriendelijke groet,