Schrijf eens een klachtenbrief naar Quick

quicklogo

Beste,

Maandag 17/03 heb ik in uw filiaal een Big Mac / Giant menu genuttigd. In mijn hamburger trof ik toen een haar aan. Daar ik in het gezelschap was van enkele klanten heb ik ter plaatse geen klacht ingediend en mijn hamburger gewoon laten liggen. Dit om onnodige hetze te vermijden. Toch vraag ik via deze weg een tegemoetkoming voor dit vervelende voorval.

Hartelijk dank voor uw feedback

…de reactie:

Goedemorgen mijnheer,

Ik las uw e-mail over uw bezoek aan de Quick te Hasselt en het spijt me te horen dat niet alles naar wens verlopen is en dat u niet tevreden bent over uw bezoek bij Quick.

Uw opmerkingen heb ik overgemaakt aan de franchisé ter plaatse, en aan onze franchise consultant operations, met de vraag om deze situatie te onderzoeken. Graag hadden wij van u een paar aanvullende gegevens ontvangen omdat dit ons toelaat een gerichte controle uit te voeren en dit voorval naar toekomst toe te vermijden. Zo is het voor ons nuttig indien u het uur kan bezorgen evenals de naam of omschrijving van de persoon die u bediende. Mocht u nog over het kassaticket beschikken dan vindt u daar deze gegevens zeker op terug evenals een kasticketnummer.

Ik wil u reeds bedanken omdat u de tijd genomen hebt om ons uw ervaring te melden waardoor wij immers kunnen ingrijpen en de situatie proberen recht te zetten.

Al uw verdere suggesties om onze service te verbeteren blijven natuurlijk van harte welkom.
Heeft u nog vragen of opmerkingen; aarzel aub niet om mij te contacteren.

met vriendelijke groeten

Zonder te hoeven reageren op deze mail werd ons een tegoedbon verstuurd
Conclusie: Quick serveert zoals het hoort! En wat ons betreft Quick kicks MC D’s ass!

Share

89 comments

  1. goedemiddag,

    Daarnet een bestelling gedaan bij Quick Wilrijk, ik heb gevraagd om mijn ijsje later te geven maar kreeg het direct bij mijn eten. heb de verantwoordelijk laten weten dat dit niet afspraak was, die kleine snotneus kwam zo denigrerend over om mij te vertellen dat ik het maar nu zou moeten nemen ! ik ben deze klantenservice niet gewoon bij de Quick, je zag aan deze snotneus dat die nog veel te leren had, Quick neem acties met deze snotneus die geen gevoel heeft klantenservice ! Een schande om zie iemand daar tegen te komen

  2. sandra passchyn

    Beste,

    Reeds 3 weken zijn we klant bij jullie via de Drive
    Reeds 3 weken vergeten ze de frieten maar zijn ze wel degelijk betaald

    We gaan vandaag via de drive , maken een bestelling en bij het verlaten checken we , GEEN FRIETEN TERWIJL HIJ ZEGT EEN TEGENMOETKOMING TE ZULLEN DOEN , we moeten wachten op cheeseburgers en de frieten zullen erbij zijn !! na tijdje wachten willen we de zakken niet weer opendoen om afkoelen te voorkomen
    thuis gekomen geen frieten !!!! we bellen en geen telefoon die opgenomen wordt , voor ons geen Quick meer , het spijt ons Mac Do is er ook

  3. Nathalie Flaviani

    Beste,

    Na de tweede maal een verkeerde bestelling te ontvangen dacht ik deze keer er toch iets van te melden. Laatste keer geen frieten mee en toch betaald en deze keer een king fish broodje gevraagd en geen erbij.. Vind dit toch jammer..

  4. Vandaag gaan eten bij quick Borsbeek, het was net op een druk moment, maar dat is geen excuus, mijn bestelde portie kippenboutjes was amper gebakken, binnen nog rauw. Beter gewoon bij jullie 😭

  5. amai wat is et gaande in quick vijve bestellingen verkeerd opgenomen geen ijs in cola en onvriendelijk we kijken of we nog suick gaan eten want is echt niet te doen meer in vijve echt schandalig mc donalds betere service

  6. Ga ik in quick kapellen op moederdag een paar hamburgers halen…. de giants hadden geen saus…terugrijden was geen optie… we hebben het wel´opgegeten dus maar was wel heel droge kost… echt een onprettige verrassing… en dat op moederdag. Mijn.moeder is gek op giant (voor de saus) maar dit was een ontgoocheling. Beter uitkijken in de keuken… mensen willen wel lekker eten

  7. Sap wongkhamchan

    Beste

    We hadden daarnet bij quick schoten groeten besteld en kregen er geen. We hadden 2 menu’s en 2kleine frietjes gevraagd en die zaten er niet in. Dit is al meerder keren gebeurd.

    Met vriendelijke groeten

  8. 2 september was in Quick drive van Wilrijk .
    Ik heb 1studenten menu besteld en 1 gewone menu , ik moest verder rijden naar de 2 de raam ik moest betalen. Der na vroeg ik heel vriendelijk moet u mij QR niet inscannen van studenten menu het was volgens hem te laat omdat ik al heb af gerekend heb . Ik dacht dat hij dat automatisch heeft gedaan want hij vroeg niks aan mij . Der na zij ik van je kan die ticket terug nemen en opnieuw tikken volgens hem ging dat niet . Heb beleefd gezegd dat het wel ga want ik werk zelf in de restaurant. Derna heeft hij zijn verantwoordelijke bij geroepen die zij ook van dat gaat niet . En ik zij van wel en toen zij hij van ik heb nu geen tijd !!! Wat een onzin heel onvriendelijk was dat hij kon ook tegen mij zeggen u mag effe parkeren en via de restaurant doen . En niet zeggen van ik heb geen tijd .
    Ik ben vaste klant maar dit vind ik niet zo klantvriendelijk.

  9. Hallo! Op 11sept rond de middag bestel ik een waregem menu een gaint menu en 3cheeseburgers. Toen ik mn bestelling kreeg . Zag ik dat er verkeerde dranken in de zak zaten. Toen ik de bestelling helemaal bekeek aan de kassa met de verantwooordelijke toen in quick waregem, zagen we dat dit niet mijn bestelling was. Dus ze maakt die opnieuw. Toen ik mn zak kreeg zaten er terug 2 andere dranken in dan dat ik gevraagt had. Nu goed kom ik dan eindelijk thuis rond 13u beginnen we te eten. Toen mn vriend aan zn cheesburgers wou beginnen schrokken we ons dood wat was me dat voor vieze boel. Broodje was precies nat en wak. Aan het papier ging overal vettige dij. Bah! Hopelijk komt daar toch een vergoeding voor. Want het is al meerdere keren gebeurt dat we frieten tekort hadden of een hamburger die niet mee was. Moest je me hierover mailen kan ik je gerust een foto sturen hoe die burger eruit zag.

  10. Beste

    Nu toch eventjes mijn hart luchten.
    Ik ben zelf 20 jr tewerkgesteld in Quick te Oostakker.
    Geëindigd als junior manager om meer tijd met mijn gezin te hebben.
    Nu weet ik heel goed de gang van zaken ivm foute bestellingen ed en al zeker als men met jobstudenten werkt.
    Dus daar ga je mij nooit horen over klagen MAAR met mijn zoon met een beperking uitlachen omdat hij niet met auto rijdt maar met brommer aan de drive komt vind ik erover.
    Ik heb zelf jaren drive gedaan en ik heb nooit iemand met brommer geweigerd maar wel de fietsen want dat was heel moeilijk om op te nemen.
    Nu meldt de dame in kwestie (roodharige dame) dat mijn zoon niet met de brommer mag , haar volste recht.
    Waarop zij verder meldt dat hij in het vervolg met de auto moet komen.
    Mijn zoon reageert erop dat hij niet met auto kan rijden wegens een beperking.
    De reactie van de dame : das uw probleem.
    Is dit de nieuwe trend om met mensen om te gaan?
    Is dit het nieuwe concept?
    Proficiat

  11. Ä°k herriner mij heel goed
    Een vrouw met blond grijs haar Ongeveer 40-45 een oude vrouw die mijn bestelling opnam voordat zij mijn bestelling nam was zij aan het discuceren met een student zij was heel onbeleefd tegen de student en zij was aan het roepen tegen haar ze zei woorden die niet moest gezegd worden tegen een student de student was zeer beleefd tegen haar en geduldig.
    na de discussie moest zij mijn bestelling nemen zij was ook boos toe tegen klanten mijn kinderen zagen dat ook gebeuren zij vonden dat niet oke en geschokkeerd Ä°k dien mijn klachten omdat ik dat niet oke vondt wat mijn kin deren zag dat is helemaal geen goed voorbeeld van een verantwoordelijke ik hoop dat jullie snel een oplossing vinden

  12. Ä°k herriner mij heel goed dat gebeurde in Qiuck OOSTAKKER
    Een vrouw met blond grijs haar Ongeveer 40-45 een oude vrouw die mijn bestelling opnam voordat zij mijn bestelling nam was zij aan het discuceren met een student zij was heel onbeleefd tegen de student en zij was aan het roepen tegen haar ze zei woorden die niet moest gezegd worden tegen een student de student was zeer beleefd tegen haar en geduldig.
    na de discussie moest zij mijn bestelling nemen zij was ook boos toe tegen klanten mijn kinderen zagen dat ook gebeuren zij vonden dat niet oke en geschokkeerd Ä°k dien mijn klachten omdat ik dat niet oke vondt wat mijn kin deren zag dat is helemaal geen goed voorbeeld van een verantwoordelijke ik hoop dat jullie snel een oplossing vinden

  13. Beste

    Vandaag 2 februari 2022 wou ik binnen in de quick bestellen. Ik ben niet via de drive in gegaan omdat ik geen internet had. Voor de app heb ik internet nodig om mijn studenten menu te kunnen gebruiken. De medewerkster zag me er iemand uit die nog nieuw is. Bij het bestellen lukte het haar niet om mijn qr code van mijn quick app te scannen. Ze riep haar verantwoordelijke maar hij gaf haar geen gehoor en liet ons meer dan 10min wachten, telkens ging de medewerkster de man roepen en hij bleef hij negeren. Uiteindelijk zei ik dat ik ECHT geen tijd heb en nu wil bestellen. De man kwam dan uiteindelijk op aandringen. Nadien weigerde hij haar te helpen omdat hij vond dat ze dat maar moest kunnen en het zelf moest oplossen! Daar stonden we dan.. zij kon de bestelling niet opnemen ik was aant wachten en de man liep gewoon terug weg!! Ik wou geen scene maken en ben dan gewoon de zaak uitgelopen! ZEEER JAMMER EN SCHANDALIG. Natuurlijk begin ik dan weeeeer te twijfelen aan mijn uiterlijk en denk ik dat mijn migratie achtergrond hier weer iets mee te maken heeft. Het kan ook zijn dat het niet zo is maar als je vaker ergens zulke dingen meemaakt zoals mensen aan een kassa die u niet verder willen helpen ja dan ga je denken dat het maar moet liggen aan je uiterlijk want aan mijn vriendelijkheid kan het niet liggen. Ik had liever gehad dat ik mss niet zo vriendelijk ben maar dat is hoe ik ben. Ik zwijg liever en ga in stilte weg met veel pijn in mn hart en tranen in de auto dan daar een scene te gaan maken. Via deze weg zou ik toch mijn ongenoegen willen uiten. Ik ben ook maar een mens ik kan zulke praktijken niet blijven slikken… sorry!

    Quick kuringen, je bent een klant minder rijk, ik woon hier dichtbij en eet graag burgers maar nu ga ik er nooit meer nrtoe. Ik voel me rotslecht!!

  14. Bussens vicky

    Goeie morgen, gisteren avond gingen we naar de drive in in Sint-Andries Brugge…. We stonden aan het raampje om te bestelling te ontvangen… daar stond een dame…. Met blote armen… die krabde korsten van haar arm en krabde aan haar volledig openliggende wonden… ze likte eraan … deed er speeksel op… en werkte gewoon door… zo vies… ik had op slag geen honger meer… hamburgers zelfs niet meer uitgehaald… direct weggegooid… een klein beetje hygiënisch zou niet misstaan… in de voeding… wat een vieze boel… jakkes….

  15. Sonja Vanitterbeek

    Beste,

    De hamburgers in de Quick te Korbeek lo waren koud ,we hebben nieuwe gevraagd maar die bleken nog kouder te zijn dan de vorige .De sausjes die we besteld hadden lagen dan weer op iemand anders zijn plateau.
    De bediening was niet top .
    Kortom misschien iemand aanwerven die de alles gade kan slaan zodat alles warmer is en de jeugd wat kan inkomen achter de toog of bedieningsketen .heel jammer want wij komen normaal graag naar de Quick.
    Mvg

  16. Beste wij heb net een quick van schoten we hebben een dame blanche besteld een was met chocolade en de ander zonder ik heb gevraagd als ik chocolade mag een verantwoordelijk zijde nee
    De chocolade was op de bovenkant maar er was geen chocolade nergens ik heb 6.60€ voor niks betaalt heel slechte verantwoordelijk gelijk dat de quick van haar is

  17. Nadine Vanwanseele

    Dit is géén klacht, maar een verzoek, omdat ik nergens anders een contactsite vind.
    Mijn verzoek: ik ging wekelijks met mijn zoon naar de Quick in Brugge St.-Andries, om daar twee maximenu’s te bestellen MET KINEPOLISTICKET. Want wij gaan wekelijks nr de Kinepolis in Brugge. En die zo verkregen tickets aan verminderde prijs is héél aardig meegenomen! Maar de laatste keren konden we dergelijke kinequick menu’s niet meer verkrijgen en dat vind ik écht betreurensvol. Om die reden hebben we nu ook niet meer de drang om elke week nr de Quick te gaan dus dat is dan weer niet goed voor uzelf.
    Is het mogelijk om die Kinequick menu’s terug in te voeren en ALTIJD verkrijgbaar te maken, aub?
    U zou ons terug wekelijks zien en er ons een enorm plezier mee doen. Want we komen graag nr de Quick! We eten er heel lekker, betaalbaar en het is de enigste plaats waar we laat op de avond nog terecht kunnen om te eten! Bedankt daarvoor!
    Alvast bedankt voor een positief vervolg op mijn verzoek! En graag ook een antwoord voor de eventuele bevestiging vd terugkeer vd Kinequick menu’s.
    Dank u!

  18. Quick Zaventem 20pm. Thuis gekomen alles onder de cola en milkshake. Verstond de bestelling niet goed, ging terug met mijn ijspudding. Wel nu hebben ze 2 €10 big meals 1+1 giants, ik duwde op classis en kreeg 1 giant+1 wrap. Had liever 2 giants en wrap apart betaald. Voor 2 personen: big meals + koude frietjes en milkshake en niet te wreten gebakje, ging in vuilbak €31 Tot op de dag van vandaag weet ik niet hoe die cola smaakt en ik kreeg 1/3 van de oh zo gesuikerde 50cl milkshake. Ik terug om uitleg en vroeg of ze de milkshake kon bijvullen, meisje van kiosk 5, bestelling 114, zei niets maar keek me vurend aan en liep weg. Manager oh fel donker getinte jonge man van 23jaar, zei NEEN, geen bijvulling dat gebeurd automatisch, terwijl hij boos naar boos meisje kiosk 5 keer! Zat er een haar tussen de boter. Ik zei en het dekseltje erop plaatsen gebeurd ook automatisich: JA! zei hij!!! Dat was het dan voor die smerige boel ijspudding Waar is de tijd van vroeger dat u nog professioneel en klantgericht en vriendelijk was? Ik ging eens om 22.55′ 10 jaar
    geleden natuurlijk en de manager vroeg aub met de glimlach kom binnen en iedereen met de glimlach, meisje vroeg de manager om me iets meer te geven ‘t was toch einde van de dag. En volgende keer bel je maar aan de deur als het 23’pm is zei hij!!!!! Ik ben dan maar naar pizzahut gegaan, om iets meer in mijn maag te hebben, dit was niet te wreten. Ik bestelde daar 3 barbecuepizza’s en menu ribbetjes, en oh ik had voor €31 en nog lekker ook en….behulpzaam, alles werd mooi in mijn koelzak gestoken, soms doen ze zelfs de deur voor u open. Mc Dolanald’s zijn ook heel lief met de glimlach. Onlangs naar Quick Anspach geweest en toen ik buiten kwam voelde ik het al, alles overgegeven. Als ik daar voorbij kom wat een herinnering heb ik dan. Zijn jullie echt niet bang, geen kwaliteit meer, geen klantvriendelijkheid meer, alleen een smerige boel die zelfs varkens niet zouden willen. En ja vriendjes krijgen eten en drinken gratis à volonté…..Ik weet de dag van vandaag nog niet hoe die coca gesmaakt zou hebben, die was helemaal uitgesmeerd, mijn gang, living, badkamer, en kamer zoon lagen vol van dit vies goedje, cola en milkshake overal, zijn julllie niet beschaamd of zitte jullie aan de rand van een faillissement.
    Ik heb zojuist jullie wrap geproefd, ik denk dat ik hem maar ga overgeven! Een schande dat jullie niet méér gekontroleerd worden door voedselagentschappen en dat u uw zaakvoerders zo maar hun gangetje laat gaan, ventjes van 23jaar die het voor het zeggen hebben en in uw gezicht spuwen. Ik ga het wel eventjes uitbazuinen, Quick is rot met rot vlees. Mc. Donalds is heerlijk vers.

  19. Ja eens naar Quick Shopping Center St. Lambrechts Woluwe geweest. Hamburgers waren niet gebakken, vlees was vuurrood zoals je het bij de beenhouwer koopt. Hij wou me nieuwe geven, ik heb bedankt en ben doorziek naar huis gegaan. Quick daalt en daalt op elk nieuw elk jaar weer een beetje. Schande, zijn jullie echt niet beschaamd zulke mensen op te leiden en hun gang laten gaan?

  20. Chantal Rothier

    Quick gaan eten in genk, menu’s van Giant genomen, waren koud en de groentjes niet vers, en dat niet alleen, personeel heel onbeschoft een reden om niet meer te gaan eten bij Quick

  21. Chantal Rothier

    Quick gaan eten in genk, menu’s van Giant genomen, waren koud en de groentjes niet vers, en dat niet alleen personeel heel onbeschoft een reden om niet meer te gaan eten bij Quick

  22. Van Eycke Duncan

    Tweede en laatste maal dat ik Quick Merksem nog bezoek !
    Ik wordt niet graag verplicht om de zuil te gebruiken én TOTAAL niet graag onbeleefd behandeld aan de juiste bestellings kassa. Dit gebeurde op 21/09/2022 rond 12u45.NOOIT MEER !

  23. Beste,

    Ik heb vorige week 1 van jullie nieuwe hamburgers gegeten. Deze was ZO zout dat ik hem na 2 happen heb weggegooid! Echt niet tevreden

  24. Hallo
    op 02/12/2022 zijn we gaan eten in de quick drogenbos we bestelden de menu
    BXL van 10euro (ik moest maar 19,10euro betallen )maar we kregen een andere menu omdat denk ik die de bestelling opnam
    niet noteerde wat wij vroegen eerst verkeerde hamburgers dan verkeerde portie frieten
    wij gingen terug naar de kassa en zijden dat we dat besteld hadden spijtig maar het was wel lekker
    mvg jef

  25. Wij hebben in Houthalen zonet een bestelling geplaatsd

    Dit is al de 2dr maal dat er uitermate onbeschoft wordt gedaan via de drive door dezelfde werknemer alice

    Als je meld dat je bestelling nog niet volledig is krijg je een” ZEG DAN”

    Je krijgt nog geen tijd op alles te bestellen wat je wilt want je krijgt geen woord ertussen.

    Naar klantvriendelijkheid kunnen ze echter nog iets bijleren 🙂

  26. Heb zware voedsel vergiftiging. van korenmarkt te gent. Quick. van mega giant. viel op dat het vlees erg roos was. ben om 16 u 9/1/2023. gaan eten. mijn enige maaltijd die dag. en 1 uur later enorme zwakte. spuitende diarree. op tram. en naar huis gekropen. ik ga nu naar dr..heb het ook gemeld bij voedselveiligheid. en. bij quick…is 2 de dag van. enorm ziek en de schaamte om. alles onder te schijten op tram. in men broek. en koorts. is. echt..walgelijk. u bied mij gratis giant. aan. wel. ik ging wekelijks. nu NOOIT MEER ONDERZOEK. VERWACHT DR ONDERZOEKT EN VOEDSEL VEILIGHEID. 2 DAGEN VAN HELL ..DACHT DAT IK DOODGING

  27. Ni proberns tafel vuil vuilbakken vol tafels vuil

  28. Ik ben al mijn hele leven klant bij de quik . De laatste jaren vind ik de service van de quik achteruitgegaan. De broodjes zijn gwn keidroog! En daar betaal je dan meer als 5 eu voor een broodje . Vraag je extra saus weigeren ze . De ene quik geeft dit wel de ander. Niet. Ik vraag dan om 50 cent extra te betalen desnoods zelfs dat willen ze dan niet. Wat is dit voor een klantenservice. Als een mens extra saus wilt moet dat toch gewoon kunnen! Ik ken veel mensen in mijn omgeving die niet meer naar de quik gaan omwille van deze reden. Ik bleef gaan maar heb het nu ook gehad! Kotsmoe om droge broodjes te eten!

  29. Wij missen ne Quick in Mechelen 🙁

  30. Quick Korbeek-lo : geen hulp gekregen , lauwe frieten en de giant burger was ook niet super , na melding kreeg ik antwoord van een snotneus dat ze warm waren de frieten en ik geen andere kreeg , wel jullie zijn goed bezig en roddelen is jullie beste hobby, daarbij je hebt nog niet betaald of het staat er al , spijtig iedereen chef !

  31. Beste,
    Het is nu de tweede maal dat ik bij quick kontich drive inn, bestel en de bestelling klopt niet. De eerst maal heb ik het zo gelaten, je bent thuis en wil niet terug, anders alles koud. Nu vraag ik een extra grote friet erbij en een big kingfish menu, was een classic en GEEN extra friet erbij, toch alles betaald. Voor drie p. Toch €36.30. Moest ik te veel geld hebben laat ik het zo.. maar dat is natuurlijk niet zo. Hoe lossen jullie dat op?

    Bedankt voor jullie feedback

  32. Beste,

    Ik ben al een tijdje de punten via de app aan het sparen,
    Samen met het gezin hadden wij besloten om de punten op te sparen tot wij met ons gans gezin konden eten van de opgespaarde punten!
    Nu merkte ik vandaag bij het bekijken van mijn quick app dat ik plotseling maar 9 punten meer heb!!
    En wij hadden nu eindelijk genoeg punten om met een allen te komen eten in de quick.
    Waar zijn mijn punten naartoe??????

  33. Meyntjens Marij

    Beste,
    Op vrijdagmiddag 30 juni 2023 ben ik samen met mijn man , kleinkind , schoondochter bij Quick binnengestapt. Quick in de Villermontstraat Kontich. !!!
    Ik vrees dat de naam Quick hier zeker niet van toepassing kan zijn.. Rond half één onze bestelling gedaan via het scherm, mooi geduldig zitten wachten , meer en meer mensen komen binnen , meer en meer mensen krijgen hun bestelling … Om13.15 u ben ik voor de eerste x beleefd gaan vragen wanneer het onze beurt zou zijn …. even kijken , ah mevr het komt er zo dadelijk aan , tafelnummer 35 ? ja ah ok . Ik terug naar mijn plaats, om 13.30u ik voor de tweede maal gaan vragen hoelang “zo dadelijk ” eigenlijk duurt ? Om het een beetje beter te kunnen plaatsen … ah mevr ik zal is kijken … tafelnummer 35 ? a ja mevr ze gaan het onmiddellijk klaarmaken. Ik mooi terug naar mijn tafel … om 13.45u ik voor de DERDE X naar de toog… hoelang is “zo dadelijk en onmiddellijk in minuten “?? Wanneer krijgen wij nu eindelijk onze bestelling…. ondertussen nog andere mensen rondom mij , ook met klachten dat ze allemaal bijna een uur zaten te wachten op hun bestelling… De verantwoordelijke erbij geroepen … ja sorry maar t is druk , druk , druk .. ja dat kan goed zijn , dan zou je je er beter op moeten voorzien … het is ni normaal dat je van half één tot kwart voor twee op je bestelling moet wachten … jamaar er komen mensen via de drive in , die bestellen en dan komen die hier ook eten …. Dat is dus niet mijn zaak hoe die dat doen , ik heb graag mijn eten …ja mevr het gaat er zo aankomen !! a ja ??? ik zie hier nog nergens op dat scherm tafelnummer 35 staan …. het is een geluk voor jullie dat de mensen op voorhand moeten betalen of het zou ineens een pak minder druk zijn , geloof me vrij , iedereen was het na zolang wachten afgebold …. DUS had ik heel graag ons eten “zo dadelijk” “onmiddelijk” aan onze tafel gehad . Ons eten is dan om 14 u aan onze tafel afgegeven , met de sorry en eet smakelijk ….. De sorry is helemaal ongepast en eet smakelijk is nog erger want ons eten smaakte helemaal niet meer… Voor ons NOOIT geen Quick meer .

  34. J’ai acheté un burger chez quick andenne.il été degelasse.
    Le fromage pas fondu, la viande coller ensemble, le pain sec.
    Je voudrais mon argent de retour.
    Les frites pas cuit.
    J’ai déjà eu une fois un burger comme ça.
    Maintenant j écrit c’est trop cher pour laisser passer
    12.95 le 30 juillet vers 17.30

  35. Beste,
    Als ik drie maal vraag aub warme frietjes en ra,ra,ra wat krijg ik koude friet. Ik stel mij dan de vraag of jullie personeel wel Nederlands verstaat en begrijpt. Het is niet de eerste maal dat dit gebeurd.Bij Quick Borsbeek is dat regelmatig.
    Ik vind het spijtig dat Quick hier helemaal niets aan doet .

  36. Pascale De Bonte

    Drive in quik Schilde aangerekend niet gekregen milkshake aardbei,maxi menu betaald kleine frit ipv maxi frit de zoveelste keer

  37. vanrusselt guido

    21 april vestiging Kontichn een giant ( sinds 1971 ),gegeten en ik moet zeggen het was pure ROTZOOI
    dat was vroeger wel even anders

  38. vandaag naar quick geweest in kapellen de hamburger was koud en het broodje was hard
    als je smorgens gaat om 10 u is alles warm en kom je wat later en er is wat volk
    kussen ze precies niet volgen zoals de chickendips lauw in plaats van de tetteren voort werken en het eten niet laten liggen

  39. Hallo ik zit met een probleem al enkele maanden ik kan mijn punten niet gebruiken de app vraagt me altijd een dubbele verificatie te sturen wat ik doe en krijg geen code maar ze kunnen me wel reclame naar mijn mail sturen waarom lukt dit niet dit kan echt niet wie kan mij helpen ? Mvg natacha

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *