Schrijf eens een klachtenbrief naar Quick

quicklogo

Beste,

Maandag 17/03 heb ik in uw filiaal een Big Mac / Giant menu genuttigd. In mijn hamburger trof ik toen een haar aan. Daar ik in het gezelschap was van enkele klanten heb ik ter plaatse geen klacht ingediend en mijn hamburger gewoon laten liggen. Dit om onnodige hetze te vermijden. Toch vraag ik via deze weg een tegemoetkoming voor dit vervelende voorval.

Hartelijk dank voor uw feedback

…de reactie:

Goedemorgen mijnheer,

Ik las uw e-mail over uw bezoek aan de Quick te Hasselt en het spijt me te horen dat niet alles naar wens verlopen is en dat u niet tevreden bent over uw bezoek bij Quick.

Uw opmerkingen heb ik overgemaakt aan de franchisé ter plaatse, en aan onze franchise consultant operations, met de vraag om deze situatie te onderzoeken. Graag hadden wij van u een paar aanvullende gegevens ontvangen omdat dit ons toelaat een gerichte controle uit te voeren en dit voorval naar toekomst toe te vermijden. Zo is het voor ons nuttig indien u het uur kan bezorgen evenals de naam of omschrijving van de persoon die u bediende. Mocht u nog over het kassaticket beschikken dan vindt u daar deze gegevens zeker op terug evenals een kasticketnummer.

Ik wil u reeds bedanken omdat u de tijd genomen hebt om ons uw ervaring te melden waardoor wij immers kunnen ingrijpen en de situatie proberen recht te zetten.

Al uw verdere suggesties om onze service te verbeteren blijven natuurlijk van harte welkom.
Heeft u nog vragen of opmerkingen; aarzel aub niet om mij te contacteren.

met vriendelijke groeten

Zonder te hoeven reageren op deze mail werd ons een tegoedbon verstuurd
Conclusie: Quick serveert zoals het hoort! En wat ons betreft Quick kicks MC D’s ass!

Share

89 comments

  1. Tijdens mijn laatste bezoek aan Quick stelde ik tot mijn grote teleurstelling vast dat de Leerdammer Cheese Balls vervangen zijn door een ondermaatse La Vache qui rit-versie. Ik vind dit heel jammer voor Quick daar de kwalitatief goede kaas nu vervangen is door slechte industriële kaas. Ik veronderstel dat er een grotere winstmarge is, maar ik zal ze in elk geval niet meer bestellen. Hopelijk wordt er gevolg gegeven aan deze smaakmail.

  2. vandaag op5 april zijn wij wisten eten in de quick in het waasland schoppingcenter in sint niklaas na ons bestelling gedaan te hebben kregen wij te horen dat wij zelf na 5 minuten moesten terugkomen omdat bepaalde dingen die wij besteld hadden er niet meer waren en eerst nog gemaakt moest worden na die vijf minuten gaan wij terug naar de kassa kregen dan een deel van onze bestelling en voor het ander deel moesten wij terug na 4 minuten komen ik ben hier niet mee gedient wij komen regelmatig in een van jullie restaurants eten en ik vind dat dit niet kan wat is er nu zo moeilijk aan om 3 Giants menu’s en 1 super andalouse menu voor op tijd en samen te kunnen meegeven aan de klanten en ook zou ik eens er u op laten letten dat de properiteit van de toiletten er toch wat beter bij ligt dit was bijna niet om aan te zien er lag vanalles en overal in het rond !!!!!!!!!!!! Ik zou graag toch zelf een persoonlijke reactie willen krijgen van jullie als restaurantketen quick want ik zou het heel graag aprecieren dat hier iets aan gedaan wordt. Anders zullen jullie wel eens wat klanten kunnen verliezen want er waren nog mensen die er aanwezig waren en er ook niet mee gedient waren hoe wij moesten wachten en terugkomen

  3. ik ben nu al drie keer in de quick in bilzen geweest en de eerste keer waren ze de sausen vergeten en een paar hamburgers. de tweede keer moest ik 31 euro betalen voor 1 supreme cheese menu en twee Giants en twee cola zonder een bonnetje te krijgen. vind ik toch veel geld? plus het eten was koud. en de derde keer waren er geen dessertjes bij de magic boxen. daar is nog veel werk te doen in bilzen. voor mij was dat de derde en laatse keer in bilzen. voor mijn een nul voor bilzen en ik ben niet de enigste

  4. De Wolf Danny

    Quick- borsbeek heel onvriedelijke Bediende en het eten was in stukken aan tafel gebracht en dan nog kou ook, zal de volgen keer wel eens twee keer nadenken waar ik mij hamburger gaan eten

  5. op 21 december 2013 ben ik met mijn zoon zus en haar kinderen naar de quick in schoten gewwest ik vroeg 4 keer de tafel te kuisen om de bestelling te kunnen doen en te beginnen eten ze hebben dit niet gedaan heel onvriendelijke personeel en er moet meer proper gemaakt worden je ziet overal vlekken op tafel en stoelen zal onze laatste keer zijn om bij de quick nog langs te gaan !!!

  6. Beste,

    ben vdg 25-05-2014 naar quick bij waasland shopping center gegaan.

    ik Was er om 20:25 (open tot 21:00 )
    Heb paar dingen besteld, maar HELAAS was de ijsmachine al afgesloten, dus kon geene ijs, milkshake enz bestellen.
    De frietketel was ook niet meer gebruikbaar (stond koud) de meisje (kalvina) heeft hem aangezet voor 1min, heeft frieten van de diepvries genomen- de frieten waren fettig en nog rauw…
    Wou ook chocolade delice bestellen, maar kalvina en haar collegakoen hebben gzgd dat de microgolfoven is kapot…
    Er was wel ook een andere microgolfoven die niet kapot was (staat naas de dranken-was niet kapot) maar volgens mijn en mijn man waren ze te lui om te werken, want om 20:30 waren alle toestellen afgesloten.
    Heb ook geen ijsblokjen niet gekrijgen bij mijn drank.

    Ben zeer teleurgesteld

    aita, thomas en tommy

  7. Goededag,
    Donderdag 19/6/14 rond 20u bezocht ik Quick Lier, tot mijn verbazing was het personeel zo aan t roepen omdat de service van de bestellingen niet kon volgen. Dit kan niet in het bij zijn van de klanten vind ik persoonlijk maar dat de dame die de klanten moet bedienen ook ons toesnauwd dit gaat helemaal te ver. de persoon voormij kreeg zulke onbeleefde taal omdat hij niet goed verstaan had wat ze zei, ik kreeg bijna letterlijk mijn handvol wisselgeld naar mijn hoofd gegooid en toen ik zei dat ik mijn bestelling graag had meegenomen zei ze op een aanvaardbare onbeleefde toon dat ik dat in t vervolg maar eerst had moeten zeggen terwijl ik daar op zo’n manier bediend te worden niet de kans heb toegekregen.
    Ik heb haar op haar onbeleefde gedraag gewezen en het antwoord dat ik kreeg was “ik doe toch normaal tegen u”.
    Thuis gekomen heb ik de hamburger terug in microgolf gelegd omdat ie koud was en de fietjes waren zeker ook niet echt lekker. Het is niet de eerste keer dat we Quick bezoeken maar dit was een bezoek om niet meer te herhalen. Ik weet uit ervaring dat het niet simpel is om gemotiveerd personeel te vinden en ten tweede werken ze niet voor eigenrekening maar voor een keten dus maakt t niet uit of je nu terug komt of niet. Zelf heb ik in het verleden horeca gedaan en heb nu zelf een eigen zaak dus ben wel op de hoogt van wat kan en niet kan naar de klant toe.

  8. Beste,
    Sinds ongeveer een jaar opende er een Quick restaurant bij ons in Bilzen en ik was er toen eigenlijk blij om. Na mijn eerste bezoek met familie hadden mijn vrouw en ik dezelfde mening: Geen volk in de zaak, slechte bediening, overvolle vuilbakken! (kon écht niets meer bij) en dit terwijl het personeel rustig een babbeltje aan ‘t slaan was! Paar maanden later hetzelfde tafereel – zodat wij nu bij de naaste buur gaan (concurrent), waar het wel proper kan en men kan het zien aan het aantal klanten. Aan de prijs van zo’n burgertje te zien maakt men mij niet wijs dat men bij Quick geen “fatsoenlijk en fatsoenlijk betaald” personeel kan inschakelen. De mensen die daar nu werken mogen bij mij het gras niet komen afmaaien met zo’n motivatie in hun job!
    Volgens mij kan dit restaurant niet renderen en zal het tot mijn spijt moeten sluiten! Ik ben altijd liefhebber geweest van Quick. Spijtig ook dat de mensen die daar “werken” er geen rekening mee houden dat zij door hun eigen laksheid hun job verliezen!

  9. Ze willen geen goed personeel betalen in quick limburg ze nemen mensen aan voor zes maanden dan moeten ze deze een vast contract geven en gooien ze deze buiten de bazen van quick limburg nl genk hasselt bilzen en houthalen denken alleen aan hun zakken te vullen dit werkt zich uit naar de klanten uit ervaring weet ik dat als je slecht bent voor je personeel ze ook niet gemotiveerd zijn om een goede service te leveren
    Ze besparen op vanalles zolang hune portemonnee maar gevuld is zijn ze happy
    jammer eigenlijk want quick is niet slecht maar de franchise moet willen geld neertellen voor hun zaak
    ga bv naar quick antwerpen daar zal dit niet voorvallen

  10. Dimitri Vernimmen

    Stop met gratis . Ik ben juist opgelicht (vrijdag 26 september 11 uur 30 )bij de Quick in antwerpen bioscoop (drive-in ). Ik wilde mijn giant burger (ticket voor 1 euro )voor 1 euro te samen met wat frieten en mayonaise , groot was mijn verbazing toen bleek dat dat niet kon . Dus ik denk nou ja en zeg dat ik wel de volle pot zal betalen , dus ik gooi mijn ticket voor mijn hamburger van 1 euro weg , aan de balie gekomen ging het plots weer wel om een hamburger voor 1 euro te kopen , maar mijn papiertje was natuurlijk gaaan vliegen , dan bestelde ik een giant menu met 4 maal mayonaise en een mediumfriet extra samen met een grote cola ,prijs 11,35 euro . Zeer snel besteld helaas was men mijn frieten die in het giant menu zitten er vergeten bij te steken dus 1 giant hamburger +4 maal mayonaise + 3 frietjes en een cola = 11,35 euro . Bende oplichters , ik begrijp dat je geen universitair acter jullie balie kan zetten ,maar de eerste vereiste is toch eerlijkheid en kunnen tellen . Ik ben zeer teleurgesteld in Quick . Stop met uw onnozele akties als je het toch niet gratis wil geven . Weet je wanneeer je een hamburger voor 1 euro krijgt , als je voor 250 euro eten besteld is de volgende aan 1 euro . Aan de verkoper wens ik slapeloze nachten ,en schaamte toe , je moest beschaamd zijn vuile dief .

  11. Gisteren bezocht ik de quick in rabionstraat te Borsbeek.
    Wat ik daar zag? Kan ik steeds niet geloven.
    Een personeelsverantwoordelijke die klanten gewoon uitlachte. Zeer arrogant naar klanten toe. Dit kan toch niet meer. Ik ging heel graag naar de quick, maar bij deze stop ik ermee en mijn familieleden erbij!! Arrogantie en bediening die op niks trekt. Het is ver gekomen , zeer triest is dit.

  12. Beste,

    Regelmatig bezoek ik jullie quick restaurant in Genk!
    Ik kom daar eigenlijk al jaren!
    Sinds enige tijd zijn ze van locatie veranderd….
    Wat mij heel erg opvalt in deze quick is dat het personeel echt niet meer vriendelijk is.. er kan geen lach meer af ze zuchten zelfs regelmatig in het bijzijn van de klanten!
    Overlaatst stond zelfs de verantwoordelijke voor me haar be klacht te doen over het feit dat er klanten nog zo laat binnen kwamen…Dit was rond 22.20u! En dan voelde ze zich ook nog eens doodziek.
    Ik vind het een beetje jammer dat jullie personeel zo doet!
    Het eten word in de zakken letterlijk gesmeten!!! overvolle vuilnisbakken!!! en wat mij nog het meeste stoort zijn die zuren gezichten…
    Ik zou zeker eens een mysterieshopper langsturen in dit filiaal…
    mvg melissa

  13. Ik vind dat ook even mag vermeld worden dat zowel de manager als het personeel van de quick shopping waasland sint-niklaas zeer onvriendelijk is, ik ging er dagelijks om een drankje dit jaren lang, als dank kreeg ik een uitbrander van de manager dat ik geen servet moest achterlaten aan de drankautomaat . Wel stond daar geen vuilnisbakje, ondertussen wel maar : de cola is van ondermaatse kwaliteit, ik na het voor lief voor een tijdje. De enorme arrogantie van het personeel ( roddelen over klanten waar ze bij staan in negatieve zin )Ik heb toen mijn drankje terug gegeven en gezegd dat ik er nooit nog iets koop, het geld ervan zag ik nooit terug, integendeel manager lachte me uit toen ik er voorbij liep. Ondertussen is er maar half zoveel volk meer , omdat men de zaak zo kapot slaat , je ziet sommige dagen deze quick bijna leeg . Daar dit drankje niet gecompenseerd werd, ging ik er enkele keren naar toilet tijdens het shoppen . En men maakte zijn slechte naam terug waar : het personeel begon in mijn bijzijn onmiddelijk te roddelen dat ik er ” steeds naar toilet kwam “, riepen agressief of ze me konden helpen op een toontje van wij hebben het hier voor het zeggen . Bovendien is in andere quicks toiletbezoek gratis, deze quick vond geen wc-dame, want het bracht te weinig op omdat het personeel toch vaste klanten weg jaagt . Ik vind persoonlijk dat het personeel eens in eigen boezem mag kijken de klant is koning ? Niet in deze quick, ik heb er nooit meer iets gekocht, de hamburgers waren wel in orden alsook de frietjes, smakelijk eten is iets anders in zo’n rotsfeer . Dit moest me toch even van het hart, persoonlijk hoop ik dat er snel een andere zaak in de plaats komt, maakt niet uit wat als men maar wel vriendelijk is . De klanten op onaangename wijze aanvallen lijkt een gewoonte geworden in deze quick, zo erg dat het met geen tegoedbonnen meer te herstellen is . Het gevolg is dat er nog minder klanten komen en dat het personeel nog norser is . Deze houding geeft bovendien het shoppingcentrum een slechte naam dat men daar onvriendelijk is . Ik ben even voorbijgewandeld om te zien of de sfeer verbeterd was na enkele jaren maar het is nog erger geworden als dat al kon . Indien de manager het slechte voorbeeld geeft wat valt er dan te verwachten van het personeel …

  14. Geachte,deze middag ben ik langs geweest in korbeel-lo quick drive in.Mmmm nog eens lekker quick eten was mijn idee.mijn bestelling gedaan via de microfoon en ik zeg voor de afrekening komt dat ik een kortingkaart heb van Carrefour!langs de andere kant “kort” daar doen wij niet meer aan mee,ik vraag hoe komt dat?dat zal ik sewes wel zeggen dat is 10,20euromijn bestelling is klaar men beker drinken wordt in de hand gegeven(vroeger was dat in een kartonnenhouder)dus ik vraag terug hoe komt dat,het antwoord was wij krijgen ook nooit korting vd Carrefour daarmee?ik zeg daar hebben wij geen melding van gekregen of mijn baas heeft ons dat niet laten weten.dat moet gaan dan maar tegen uwe baas zeggen hè.ik zeg dat staat toch nergens vermeld?wij zijn dat niet verplicht,wij mogen dat!ik heb mevrouw er wel om gewezen dat ze wat klantvriendelijker mocht zijn!ik betaald en mij op de parking aan de kant gezet.mijn frituren waren lauw en plat en mijn fanta beker was blijkbaar niet te goei afgesloten dus mijn voetmat was vol fanta!dus dit was helemaal geen mmmm lekker quick!Mijn vraag naar jullie wat vinden jullie hier allemaal van?ik heb mijn kassaticket met de naam in kwestie erop staan en vind 10,20 euro heel veel geld voor iets dat op niks trok!Een ontevreden quickklant.

  15. Hebben jullie mijn mail ontvangen?

  16. Op 28/3 ging ik naar de Quick in sint-niklaas . Mijn dochter bestelde een magic box zoals altijd. Nu was ze super blij want er zat een stickerboekje in van paardjes. Niet dus, het was iets helemaal anders. Ging het toch nog even vragen, maar blijkbaar waren die op. Vind dit niet kunnen. Overal hangt er reclame en liggen er boekjes in de kasten. Mijn dochter met veel verdriet buiten.

  17. callemein rita

    Geachte mijn dochter is achter twee dagen al ontslagen omdat ze zogezegd geen intonatie kan nemen is dit na twee dagen een reden nee toch en wij gemerkt hadden dat er daar een maneger niet juist handelde

  18. op 1 januari 2016 ben ik samen met mijn vriendin langs de drive geweest in Quick Schoten. Hierbij kregen wij degoutante sexsitische opmerkingen door de teamleider. We hadden grote meloen en hij wou daar wel is in bijten ! Het personeel dat toen met hem werkte lachte hier een beetje mee ! Dit was zeker en vast geen leuk bezoek aan quick. Het was een jongen die een blauw hemdje aanhad, moeten zij niet normaal het gezicht van quick vormen? Ik ben enorm teleurgesteld dat ze zo iemand als persoon zo’n belangrijke functie geven !

  19. Ben al jaren klant bij QUICK shopping Kuurne, en stel vast -sedert enkele weken- dat de porties kleiner en kleiner worden ! De koffie is maar 3/4 meer van vroeger, de friet is belachelijk klein geworden (vergelijk met Mac Donald in Kinepolis Kortrijk = beschamend !!!) MAAR DE PRIJS IS NIET VERANDERD Steeds ander personeel, dat nog in opleiding is zogezegd, maar niets verandert. De maat is vol, ik heb het gehad met Quick…!

  20. Beste,
    Ik was in quick Schilde en bestelde een magicbox bij Jasper.
    Jammer genoeg trof ik een gefrituurde rat aan.
    Ik at ze op en ze smaakte een beetje zuur.
    Maar het ergste was dat ik een my littele pony wou maar ik kreeg in de plaats een ninja turtle.
    ERG ONTEVREDEN

    Simon garroy

  21. Beste ik heb namelijk een klacht over de Quick telkens wij aan de drive van de Quick komen zit de helft van onze bestelling er niet in dan moeten we 2 maal rijden en bellen leuk is anders

  22. vandaag 14/05/2016 in de quick in schoten burgers gaan afhalen
    kwam thuis bleek dat er in 1 burger geen vlees zat en andere burgers waren koud
    al meerdermalen klachten gehad van deze quick maar nooit iets op gezegt nu is het genoeg zo kunnen ze wel geld verdienen

    wat ik al heb gehad
    burgers van dag dervoor kon je iemand mee dood gooien
    geen saus
    helft van de bestelling er niet bij
    en noem maar op

    deze quick is totaal slecht moet dringend verbeteren

  23. Verhagen linda

    Hallo,
    ben vandaag met het gezin naar de Quick in Hasselt geweest en er was veel te weinig personeel om het allemaal in goede banen te leiden,
    we hadden aan het kiosk besteld en kregen een deel van de bestelling mee, enkel de frietjes voor mijn dochter en de rest kwamen ze na brengen.
    maar dat heeft zeker 20 min geduurd met gevolg dat de frietjes koud waren en nog steeds niets hadden gekregen.
    het personeel heeft zeker zijn best gedaan, was zeer vriendelijk! maar ze konden dit niet met hun 2 rond krijgen en zeker niet als er zoveel klanten zijn..

    we zijn niet geneigd om nog eens terug te gaan jammer genoeg!

    met vriendelijke groeten
    Linda

  24. Geachte,in Borsbeek quick staat Maya ab voor de solicitaties ik ben daar enkele weken geleden op gesprek geweest en nu eergisteren was er een discussie op de atvsite en die zette een deel van mijn persoonlijke gegevens open en bloot op de site wat ik niet kunnen vind ik vind het zelfs heel onprofessioneel dat je dat doet als manager en vind niet dat ze daar op haar plaats zit wie weet bij hoeveel mensen heeft ze dat gedaan en dat dan nog tijdens haar werkuren.
    wat kan er aan gedaan worden?

  25. Geachte Directie,
    Op WO 14 december 2016, zijn wij tegen 12 uur aan een Giant in de Quick te Schoten (Carrefour-Bredabaan) gaan nuttigen.
    De onvriendelijkheid heeft ons ten zeerste verbaasd.
    Bij elke vraag werden wij afgesnauwd.
    Het personeel liep erbij met vettige haren, de verbruikzaal lag er smerig bij. De tafeltjes niet proper.
    Toen wij ons naar onze plaats begaven hoorde ik nog een echtpaar klagen over de service en de onvriendelijk bejegening naar de klanten toe.
    Voor de rest zat er – i.t.t.- vroeger – bijna geen klandizie in de zaak. Hetgeen mij achteraf gezien niet meer verwonderde.
    Hoogachtend,
    VDS

  26. Beste,
    Gisteren (16/12/12) zijn we naar quick te Kontich geweest en hebben daar een qiant menu gegeten en een chickenfilet menu.
    Deze waren lekker maar na het bezoek waren we beide misselijk. In de nacht hebben we ook moeten overgegeven en hadden we waterdiaree. Door dit geval was deze keer ook de laatste keer.. We vinden het zeer jammer maar betwijfelen of alles wel correct en juist behandeld wordt.

  27. Goedendag
    Ik en mijn papa vinden dat in de Quick in Vilvoorde te weinig bruis in de cola is
    Dank voor uw respect

  28. Goedendag
    Ik en mijn papa vinden dat in de Quick in Vilvoorde de vuilbakken niet goed zijn

  29. Beste,

    Waarom veranderen jullie de sausen?? Voorheen waren deze perfect. De nieuwe zoet-zure saus is echt niet goed! Ik ben een grote quick fan dus aub directie verander deze saus terug zoals ze was.

    Groeten,
    Jill

  30. Op 1 mei bestelden we in Quick Pulhof 1 med big bacon en 1 max big pepper met elk 1 bier can 33cl. Waarom kost hetzelfde blikje 1.87 en hetzelfde ander 2.O8?Dat is toch ongelooflijk.Graag uw verklaring aub.(rekening 1841677- 1. Bestelling 5105.
    Groetjes Rit

  31. Debruyne Gloria

    Mijn zoontje van 6 wou graag zijn verjaardag vieren in quick keyzerlei in Antwerpen dus had ik hun gebeld om te rezerveren waarop men toen de datum niet goed vond dus datum veranderd en men ging me hieromtrent terugbellen wat niet gebeurd is dus ben ik zelf bij hun langs gegaan en de verantwoordelijke zei me toen GEEN PROBLEEM WIJ DOEN DAT HIER GEREGELD WE ZULLEN EEN TAFEL VAN 10 PERSONEN EN 2 KLEINE TAFELTJES REZEVEREN alles was in orde en afgesproken dus mijn zoontje SUPER blij en heb ik verjaardagskaartjes gemaakt met de uitnodigingen en aan de ouders gegeven dus alle kindjes blij. En nu 3dagen voor het verjaardagsfeestje krijg ik bericht dat de rezervatie niet meer mogelijk is omdat andere mensen ook een feestje willen houden en dat dan niet konden dus voor ons ook niet meer en de speeltuin zou afgesloten worden voor onderhoud. IK KAN AL DE OUDERS NIET GAAN ZEGGEN DAT HET NIET DOORGAAT OP HET LAATSTE MOMENT. Mijn zoontje zal op zijn verjaardag zoooo teleurgesteld zijn alsook al die kindjes plus een verjaardagsfeestje waar ze gewoon aan tafel moeten blijven zitten en niets kunnen spelen. Ben zo boos en teleurgesteld in Quick dit had ik niet verwacht en zeker niet zo op laatste moment. VERTROUW QUICK NIET ALS JE JOUW KIND PLEZIER WILT DOEN.

  32. Beste,

    Normaal dien ik nooit een klacht in, maar deze keer was het anders en ging het erover. Om 22u had ik nog zin in een dessertje en wou ik bij de Quick drive op de bisschophoffenlaan te Deurne nog een dessert halen voor mij en mijn vrouw. De medewerkers van dit filiaal dachten er duidelijk anders over. “De ijsmachine is al proper gemaakt voor de afsluit” Dames en heren dit filiaal sluit zijn deuren om 23u. Ongeloofelijk!!! Als ik dat op mijn werk zou toepassen dan denk ik niet dat ik nog lang tewerkgesteld zal blijven.

  33. Nezha Gargaiz

    Het is gewoon shandalig dat een king fish 4.25 kost en altijd zo droog is met geen saus! Elke keer als ik saus bijvraag dan kkrijgt ge als antwoordt dat het niet mag! Maar ze maken dan een nieuwe gooien de ander in de vuilbak terwijl ze in de nieuwe fish even weinig saus inzetten. Zoveel betalen voor een broodje die toch uiteindelijk droog is?! Vandaag Doe ik weer een poging. En ik bel eerst naar de quik in genk om te besyellen omdat ik niet veel tijd had. Bel ik 2 keer wordt de telefoon niet opgenomen. Kom ik daar binnen vraag ik een fish met extra saus , krijg weer als antwoordt dat het niet mag. Waar ik op antwoordt dat ik het de vorige keer wel heb gekregen. Wat 1 keer het geval was. Krijg ik weer als antwoordt dat ik 0.70 vent moet betalen. Ik heb het betaald dus nu eet ik een broodje van 4.95! Schandalig gewoon!!

  34. De maaltijd was niet smakelijk

  35. An Dehaeseleer

    Vandaag bezocht ik de quick in het Zuidstation en ik was helemaal niet tevreden. Het personeel is zeer onbeleefd ook zeer traag, kent geen Nederlands. Gebrek aan organisatie geen sturing Het restaurant lag er heel vuil bij. De nieuwe salade waar er een groot reclamebord van staat is niet aanwezig in het restaurant. De ijsblokjes waren op. De drankautomaten zijn niet netjes. Dus een zeer teleurstellende ervaring als je het mij vraagt.

  36. Horchert bjorn

    Quick schoten
    10 chicken wings besteld maar 9 gekregen en slecht gebakken.
    En een medium gaint besteld tussen de fritten zaten stukke karton. En een cheesburger met een halve burger tussen .
    En daar 30 min op moeten wachten .
    LEUK THUIS KOMEN ALS JE VAN DEN DRIVE IN KOMT.
    SCHANDAAL SLUITEN DIE HANDEL

  37. van rickstal gust

    vandaag omstreeks 11u10 bij quick schoten twee formidabels besteld en één gewoon hamburger ik kom hier elke vrijdag en vandaag hoewel er bijna geen volk was iets meer dan een half uur moeten wachten omdat ze met niet genoeg personeel in de keuken waren ik hed één formidabel besteld zonder kaas en die was na een kwartier al klaar en denk ik door een comunicatie stoornis moest ik nog iets meer dan een kwartier wachten op de andere formidabel dit alles was om mee te nemen resultaat dat die ene precies uitgedroogd was de hamburger door zolang op de warmte plaat te liggen. na mij moesten de klanten wachten om te bestellen ze zei ik sta alleen in de keuken terwijl er nog die andere rond liepen

  38. Dit jaar 3x iets besteld drive in te Wilrijk – 3x bestelling niet in orde. Telkens de friet sauzen vergeten mee te geven, geen suiker bij de churro’s, dessert vergeten.

  39. beste,

    ik ben een vervente quick eter,maar sinds 2008 ben ik gehandicapt,ik eet altijd een giant menu en
    mijn vrouw een formidable,gedurende 2 jaar ga ik in kontich met mijn scooter quick halen,zonder probleem
    in de drive,nu ben ik gisteren ook gegaan en een van de medewerkerkers wou mij niet bedienen,omdat volgens haar
    alleen maar autos in de drive mochten bedient worden,ik ben er heel teleurstellend daarover,dat is pure
    discriminatie,ik hoop dat ik er iets van hoor

    mvg

  40. Beste. De medium frietjes zijn bij deze nog kleiner geworden..? Het zelfde als en kleine friet. U betaalt 2€.20 cent. Voor gestelde frietjes 12 stuks.. Het is en schande??

  41. Beste,

    Ik ben gisterenavond (28/12/2019 om 21:20) na mijn werk langs de Quick ik Lier geweest. Toen ik binnen kwam had ik niet wat ik wilde. Achter me stond een groep jongen die voor me zijn gegaan omdat ik zelf nog niet wist wat ik wilde en niet deftig in de rij stond heb ik niets op gezegd. Later ben ik mee gaan afschuiven in de rij om bediend te worden. Waarop de medewerker zei indien u met bankkaart gaat betalen kunt u aan de automaat uw bestelling doen. Die manier waarom hij zei was niet bepaalde klantvriendelijk of beleefd, ik heb daarop niets op gezegd. Waarop ik zei ah nee ik heb enkel cash bij. Intussen was de jongen klaar met bestelling van de jongens. Na dat ik dat zei knikte hij met zijn hoofd van oké hij nam mijn bestelling niet direct aan, hij begon de bestellingen van de jongens terug te lezen (op manier waarop blijkt dat hij me niet wilde bedienen). Intussen kwam nog een vrouw achter me en ook ze krijgt van de jongen dezelfde opmerking als ik van “u kunt uw bestelling bij de automaat doen indien u met kaart betaald”. De dame benadruk direct dat ze enkel wat frietjes en saus wilde meer niet en hij nam direct de bestelling aan bij de dame. Waarop ik direct zei “wat is de reden van dat u me niet bediend?” En hij zei ah ik dacht dat ik uw bestelling had gedaan. Direct heb ik gezegd “is niet meer nodig toch bedankt” en direct vertrokken.

    Wat ik ermee wil zeggen is dat is niet oké vond manier waarop ik werd ontvangen en gekleineerd, het was alsof hij me niet wilde bedienen omdat ik misschien “zwart” ben. De manier en toon die hij van in begin gebruikte bij me ook al forceerde hij dat om “normaal” te doen klinken is niet gelukt de blik in de ogen vertelde alles dan hij zelf dacht. Hij heeft me laten inzien dat racisme overal wel gaat zijn zelfs op de werkvloer zullen ze nooit normaal kunnen doen om een men dat warme welkom gevoel te geven. Ik ben buiten gestapt met veel vragen, woede, vernederd in mijn gedacht. Het kwam zo diep aan dat ik de neiging had om te huilen omdat dit niet de 1e keer is en volgens me ook niet de laatste keer.
    Ik hoop dat jullie hieraan iets gaan doen, want dit heeft echt geraakt zoals gewoonlijk en een onwelkome gevoel gegeven onzekerheid ook.

  42. Tof. Ik vond dit hoopgevende artikel terwijl ik op zoek was naar hun klachtenformulier. De Quick in Brussel Noord moet zowat de boertigste hamburgerkeet ooit zijn, met ongeïnteresseerd, niet verwelkomend personeel dat u afblaft als je vraagt of de smaak van de milkshake klopt. Ze slagen er ook in om bij tijden niemand aan de kassa te hebben omdat ze liever met twee een probleem gaan oplossen, zonder iets te zeggen als het aan u is. Tot ik verneem dat er Vriendelijkheid is bij Quick eet ik er nooit meer.

  43. Christiaensen Jenny

    Ben jaren klant in Quick Kapellen . Vorige week heb ik 35 minuten moeten wachten met 3 klanten vóór mij . Toen ik een opmerking maakte , kreeg ik het antwoord dat ik het zelf moest bestellen en met het ticket vlugger zou bediend worden . Heb het getest ,niet dus , nog langer wachten . Was een totale chaos … waardeloos systeem

  44. Angelo Sevenants

    Wij bestellen voor 21.30 euro aan de keyzerlei op zaterdag om 14 u en een bediende Natalie staat ons gewoon uit te lachen als wij vragen voor de voucher om wc te mogen. Vraagt zij cash 50 eurocent of niks. Schande. Terwijl er duidelijk aan wc hangt het in uw bestelling is inbegrepen. Asociaal gedrag van uw bediende.

  45. Céline Vernimmen

    Gisteren naar Waregem geweest met mijn mama…we kregen daar 2 pakjes witte bleke zachte niet uitgebakken frieten!!
    Nog nooit meegemaakt! Normaal zijn ze knapperig en goud.
    Enfin…ging het gaan melden…kreeg 1 pakje maar net dezelfde als ervoor.
    We hebben er toch een paar van gegeten en mijn mama en ik waren geel de namiddag ongemakkelijk aan onze maag en darmen!

  46. Maria Calcagno

    Op 28 augustus omstreeks 8 uur een Quck restaurant in Genk bezocht. Meteen viel het mij op dat er veel wachtenden waren en slechts 1 kassierster. Ik plaatste digitaal mijn bestelling. Ondertussen hoorde ik het alarm van de frietjes de hele tijd afgaan. Toen ik plaats nam ik de rij merkte ik op dat er een promotie was van de Giant. Op het digitaal platform niet zichtbaar, zeer misleidend. Ik vroeg de vriendelijke kassierster of ik de bestelling alsnog kon aanpassen, niet dus. Toen ik mijn bestelling kreeg waren de frieten zeer hard. Wellicht omdat te ze lang gebakken waren. Het meisje deed haar best maar ze stond er alleen voor. Toen ik mijn drank ging vullen, geen ijs. Er stond lang genoeg drukken maar tevergeefs. De zaal was erg vervuild. Bij de boog /versiering zag je heel goed dat er niet goed gepoetst was. Je kon het van de vloer afschrapen. Uiteraard bemoeilijkt de vorm het poetsen maar dan nog. Vroeger heb ik gewerkt voor de Quck in 1996, ik moet zeggen dat wij extra moesten opletten dit is nu niet meer het geval helaas. De broodjes smaakte mij ook niet meer en mijn zoon dacht er hetzelfde over. Kortom zonde van het geld en zeer jammer want de Giant is altijd mijn favoriete burger geweest. Ik heb toch mijn bedenkingen. Jammer

  47. Goedenavond. Mijn partner is daarstraks naar de quick in schoten gereden. Daar stond hij aan de drive in met enkel cash op zak. De mannelijke collega van quick verzocht hem vriendelijk om met de kaart te betalen. Mijn partner zei ik zal men kaart gaan halen waarop de medewerker zei is goed meneer ik zet uw bestelling hier apart. Hij komt daar aan om 22u45. De persoon in de auto voor hem werd geholpen , hij vroeg naar zijn bestelling. Waarop er nu een medewerkster( blijkbaar een studente ) antwoorden meneer wij bedienen u niet meer nu de persoon voor u was de laatste. Mijn partner probeert het rustig uit te leggen dat het opzij stond. En ze gaf niet af. Dus ze werd kwaad , meneer u bent frank enz..Ik vind dit eerlijk gezegd een beschamende service naar uw klanten toe. Als we al ooit naar quick gaan zal het zeker niet bij jullie zijn. Dat heb je als je een vaste klant zo onrespectvol behandeld. Ik heb van beroep ook dagelijks klanten te helpen dus ik weet dat het niet altijd makkelijk is voor de verkoper. Maar dit had in dit geval op een geheel andere manier gekunnen. Met vriendelijke groeten.

  48. Goedenavond, Dit is nu de 2de keer dat mijn bestelling niet klopt, ongeveer een maand geleden kreeg ik de chikken-dips en zoutzure-saus niet en vandaag krijg ik gewoon een heel andere bestelling. Conclusie ik heb de burgers (met vis) ivp cheese-burgers in de vuilbak gegooid want wij lusten dat niet en mijn zoon kreeg weer zijn chikken-dips niet, dus heeft hij enkel frietjes gegeten en ik niets, gelukkig had ik een milkshake besteld EN GEKREGEN. Dit is telkens in de Quick in Vilvoorde. Als het zo blijft zal ik niet meer bij Quick gaan maar bij MC Donalds (er is één open gegaan in de buurt). Ik eet wel liever Quick maar als wij telkens het juiste eten niet krijgen eten we nog liever een MC Donald. Met vriendelijke groeten

  49. Aina en Bjorn

    Goedemiddag

    Wij hebben net besteld bij de Quick in Wilrijk (naast de ikea) en ik moet zeggen.. ik heb zelden zo’n onbeleefd persoon tegengekomen. Haar naam heb ik niet willen vragen, want ik wou er zo snel mogelijk weg. . Maar ik denk dat ze van Marokkaanse afkomst is, ze had donker haar. Niet alleen was ze heel erg kortaf tegen de klanten, ze was ENORM denegrerend tegenover haar medewerkers. Ik vermoed dat ze daar manager is. Voor heel de Quick scheld ze haar medederkers uit en maakt ze hen belachelijk door te zeggen dat ze niks juist kunnen doen, terwijl ze overduidelijk hun best deden en supervriendelijk waren. Als je haar dan een geshoqueerde blik geeft, omdat ik mijn ogen en ogen niet kon geloven hoe weinig respect deze persoon heeft voor mensen, roept ze heel sarcastisch “ALSJEBLIEFT DANKJEWEL” terwijl ze mijn bestelling met een blik van afgunst afgeeft. Als deze persoon zo graag de leiding heeft en zich zo belangrijk wilt voelen, had ze maar moeten studeren en niet bij de Quick werken. We hebben vandaag 19/03 besteld rond 14u. De Quick naast de Ikea in Wilrijk. Er werkte denk ik maar 1 meisje ook toen. Het zou fijn zijn als hier iets aan wordt gedaan, aangezien het echt niet fijn is als vaste klant, zo je bestelling te doen. Ik kan me voorstellen hoe de medewerkers elke dag moeten opstaan, wetend dat ze met zo iemand moeten gaan werken… We komen hier heel graag ons eten halen, maar niet op die manier. Voor de rest was iedereen heel klantvriendelijk en beleefd. Dankuwel bij voorbaat en fijne middag nog.

  50. Lieselotte Snauwaert

    Er zat net een afgebeten nagel in mijn quick burger. Ze zijn ook nergens te bereiken. Dit is het meest degoutante dat ik ooit heb meegemaakt

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *